Ruilen
Hoe kan ik een artikel omruilen voor een ander artikel?
Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retour sturen en het nieuwe gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want de bestellingen worden helaas niet met elkaar verrekent.
Retourneren
Je mag je aankoop binnen 14 dagen ongedragen (passen valt hier niet onder) retourneren.,
Natuurlijk is het de bedoeling dat je de juiste keus hebt kunnen maken en dat jouw keuze past, mooi staat en naar je zin is. Maar toch kan het zijn dat er iets niet naar je zin is. En niets zo jammer als een miskoop, toch? Dat vind ik ook. Daarom krijg je 14 dagen de tijd om na te denken of je je bestelling wilt houden. Wanneer je van een aankoop af wilt zien, laat het me dan z.s.m. weten door te mailen naar info@staroutfit.nl. Je mag je aankoop binnen 14 dagen ongedragen (passen valt hier niet onder) retourneren, mits ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de originele labels. Voor een snelle afhandeling stel ik het op prijs als je dit zo snel mogelijk doet. Na ontvangst van je retour wordt het bedrag teruggestort op dezelfde rekening waar de betaling mee is gedaan.
Hoe werkt retourneren?
1. Meld je retour aan bij info@staroutfit.nl – Graag de reden van je retour vermelden
2. Pak je retour in en zet het retouradres duidelijk leesbaar op het pakket - Graag degelijk verpakt in een doos of zak van StarOutfit
Het retouradres:
StarOutfit
Haarstraat 20
4201 JC Gorinchem
3. Overhandig je retour bij een Postnl punt. - Je ontvangt een bewijs met track & trace-code.
4. Je ontvangt je geld terug binnen 7 dagen na ontvangst van je retour.
(Let op, heb je een bestelling geplaatst en de verzendkosten van StarOutfit cadeau gekregen boven een bepaald orderbedrag? Als het totale order bedrag na retourneren onder dit bedrag komt, dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht en verrekend met het retourbedrag.)